czwartek, 22 maja 2014

.56. z ricotty sernik.


~ pieczony bananowy sernik z ricotty z truskawkami ~
Najlepszy, najlepszy, najlepszy!
Kremowy, o cudnym zapachu, przesłodki i pyszny!
Na zimno, prosto z lodówki idealny na takie upały jak dziś (:
Od razu trafia do zakładki 'ulubione!' 

PRZEPIS
/własny/
~ 200 g ricotty
~ jajko
~ łyżeczka śmietankowego proszku budyniowego
~ 1 mały dojrzały banan
~ około 100 g świeżych truskawek

Piekarnik rozgrzać do 180 stopni.
Ricottę, jajko, budyń i banana zblendować na gładką masę.
Truskawki pokroić w drobne kawałki i wrzucić do masy,
a następnie wymieszać łyżką. Masę przelać do wyłożonej
papierem do pieczenia kokilki/mini tortownicy
i piec 30-40 min. Po upieczeniu wystudzić,
wyjąć z formy, przełożyć na talerzyk, 
przykryć folią i schować na noc do lodówki.
Smacznego! :D

***

Tak pięknie i ciepło na dworze,
a ja w domu muszę siedzieć.
Aż mi smutno.

11 komentarzy:

  1. wcale sie nie dziwię, że trafia do zakładki "ulubione" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie wyobrażam jaki on musi być aksamitny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma cudowną, taką zbitą konsystencję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam, nie wiem, ale jedyne co mogę stwierdzić, że wygląda cudownie. Zakochałam się w jego strukturze i jak tylko dorwę kolejne opakowania ricotty to biorę się za taki serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie mogę znaleźć słowa, ze opisać te cudo *-*
    teraz będzie mi się śnić po nocach! :D
    ja też muszę w domu siedzieć z książkami niestety :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D
      już bym wolała siedzieć z książkami niż z kaszlem i katarem :c

      Usuń
  6. Z ricotty całkowicie jeszczenie robiłam, wygląda przecudnie i tak na pewno smakował!

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! niczym tort lodowy, bajeczny :3

    OdpowiedzUsuń