niedziela, 31 sierpnia 2014

.135. ostatnie wakacyjne...

~ pełnoziarniste gofry z dżemem truskawkowym ~
Śniadanie takie 'zwykłe',
bo gofry kojarzą mi się głównie
z latem i wakacjami...

PRZEPIS
~ 1/2 szkl mąki pszennej pełnoziarnistej
~ szczypta soli
~ 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
~ cukier/stevia
~ mleko (około 1/4 - 1/3 szkl)
~ łyżeczka oleju
~ małe jajko

Mąkę, sól, proszek i cukier/stevię mieszamy w jednej misce.
W drugiej misce mieszamy mleko, olej i jajko.
Mokre składniki wlewamy do suchych i dokładnie mieszamy*.
Pieczemy w rozgrzanej gofrownicy.
Smacznego! :-)

***
Wiem, wiem. 
Kilka dni mnie tu nie było... 
Trochę poszalałam z imprezowaniem haha,
ale trzeba korzystać z ostatnich dni :)

***
Jutro 1 wrzesień sama w to nie wierzę.
Nowe miejsce, nowi ludzie, WSZYSTKO nowe.
Trochę się boję....

13 komentarzy:

  1. takie śniadanie nadaje się idealnie na pożegnanie wakacji...:)
    ciepłe gofry i wspominamy jak było fajnie...
    tez się trochę boję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dni będą trudne, ale dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry zawsze kojarzyły mi się i będą się kojarzyć z wakacjami :)
    Wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnienie wakacji (gofry) na pożegnanie wakacji! Ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma się czego bać! Uśmiech koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma się czego bać :)
    u mnie dziś również gofrowo na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykłe? o nie ! wspaniałe :)
    super, że wykorzytsałaś tę w=końcówkę wakacji, a zobaczysz, że następne miesiące nie będą takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie gofry kojarzą mi się z wakacjami! :) Więc wakacje kończysz z takich ich akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podejdź do tej nowości z jak największym uśmiechem (:
    ale gruuupiące!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nowa szkoła, ale doczekać się nie mogę!
    Dzisiaj bardzo dużo gofrów w bloggosferze, czemu się dziwić, przecież to symbol wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dobrze, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też gofrowałam, ale moje nie wyszły tak ładne ;] Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałam zrobić gofry na ostatni dzień wakacji, ale nie wyszło no. Dobrze, że tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń