wtorek, 5 sierpnia 2014

.113. owsianka z jajem i fotorelacja!

~ owsianka na mleku z jajkiem i borówkami amerykańskimi ~
Bałam się dodać jajko do owsianki, bałam się 'jajecznego smaku'.
Owszem czuć odrobinę posmak jajka, ale jest przepyszna! 
Konsystencją przypomina budyniową :)

PRZEPIS
~ 1/2 szkl płatków owsianych górskich
~ wrzątek
~ szklanka mleka
~ jajko
~ cukier/stevia

Wieczorem zalewamy płatki w szklance wrzątkiem, 
odrobinę ponad ich wysokość. Przykrywamy talerzykiem
i zostawiamy do rana. Rano gotujemy płatki z mlekiem,
aż do zgęstnienia. Jajko bełtamy widelcem. 
Owsiankę zdejmujemy z ognia, dodajemy jajko 
i przez jakiś czas energicznie mieszamy, po czym znów
garnuszek stawiamy na palnik i chwilę gotujemy.
Słodzimy i przelewamy do miseczki.
Smacznego! :)

***
Uparłyście się na zdjęcia haha,
więc wygrzebałam jakieś w miarę normalne :)

przeeepiękny Split
uliczki w Splicie
jakieś tam z serii 'ja na kamieniach'
najlepsze lody w Makarskiej
były oczywiście bezsensowne zdjęcia
był odpoczynek przy basenie
była napinka, było morze i był materac
spalenie się na czerwono, obowiązkowo!
noce spędzone na mieście też były
wieczory spędzone na plaży <3
głupie zdjęcia w środku nocy... to już u nas normalne :D

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że takie małe te zdjęcia :) Aczkolwiek ciekawa fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak klikniesz w zdjęcie to powinno się powiększyć :)

      Usuń
  2. ach, jak ja bym pojechała na takie wczasy :) ... świetnie się bawiłaś, to widać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że doskonale się bawiłaś. Tylko pozazdrościć!
    A co do owsianki to powiem ci, że ja też się obawiam tego jajecznego smaku, więc jeszcze takiej owsianki nie robiłam. Kiedyś na pewno się skuszę, obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że po prostu była wspaniała zabawa! nie licząc tego czerwonej 'opalenizny' :D
    z jajkiem ma genialną konsystencję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję spalenia się, okropne uczucie... Ale na szczęście człowiek pocierpi 2-3 dni i potem (no, nie zawsze, ale w większości) robi się z tego piękna opalenizna :D
    Owsianka jajeczna jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zdjęciach widać, że wakacje miałaś udane :) Też miło wspominam pobyty w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra :D Ale super wspomnienia :)
    Chociaż zdjęcie z czerwonym ciałem lekko przerażające :P
    Owsianka niezwykle kremowa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wyjazd udany :)
    Owsianka z jajkiem faktycznie ma genialną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianka z jajem wciąż przede mną, skoro tak zachwalasz to już nie mam sie czego bać :)
    ja to już zdjęcia na bieżąco widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam owsiankę z jajkiem! A najlepsza, gdy białko jest ubite :)
    Widzę, że wakacje udane. Ale dobrze, że już jesteś i znowu będziesz nas inspirowac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z jajkiem jest najlepsza <3 super zdjecia i widze udana zabawe <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie tam! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajka nie trzeba się bać - z nim smakuje najlepiej :D
    Widać, że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja owsianki z jajkiem jeszcze nie jadłam, trochę się właśnie jej boję :D
    zazdroszczę wyjazdu :)
    miałam sobie kupić właśnie takie spodenki, są super :D (8 zdjęcie od góry)

    OdpowiedzUsuń