środa, 9 lipca 2014

.103.

~ tosty francuskie z malinami ~
PRZEPIS
/podstawowy/
~ 3 kromki chleba tostowego (u mnie 3 ziarna)
~ jajko
~ 50 ml mleka
~ cukier/stevia lub inne przyprawy (opcjonalnie)

Jajko mieszamy widelcem z mlekiem i przyprawami.
Maczamy kromki z obu stron i kładziemy na rozgrzaną patelnię.
Smażymy kilka minut z każdej strony. Podajemy  dodatkami.
Smacznego! :)

***
Wczoraj mnie tu nie było,
bo wyszła spontaniczna nocka u koleżanki :)

Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć małe nowości w moich zdjęciach,
to zapraszam na facebook'a -> www.facebook.com/IzabelaGietkaOfficial

9 komentarzy:

  1. Tosty zawsze są takie pyszne! Twoje wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie wyglądają. Z malinami biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Francuskich jeszcze nie jadłam, a powinnam, bo Twoje wyglądają rewelacyjnie i bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze tosty pod słońcem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z malinami na pewno były smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. francuskei z malinami, pychotaa :)
    ja tam na bieżąco na fejsie jestem z Twoimi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bez masła? Wersja dla mnie bo go nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? to po porostu o nim zapomniałam haha :)

      Usuń